MOJ PROFIL

Sve što trebate znati o postavkama računa: kako urediti profil, promijeniti postavke aplikacije ili jezika, urediti osobne pojedinosti i čak kako registrirati ili izbrisati račun. Ovdje se možete pozabaviti i naprednim značajkama poput dodavanja većeg broja vozača i upravljanja automatskim obavijestima.

KAKO SE MOGU REGISTRIRATI?

Jednostavno se prijavite svojom adresom e-pošte i unesite validacijski kôd koji ste primili putem e-pošte kako biste je potvrdili. Zatim unesite svoj telefonski broj. Putem SMS poruke primit ćete validacijski kôd. Unesite ga kako biste potvrdili svoj telefon. Zatim ćete morati unijeti svoje osobne podatke kako biste dovršili izradu svog računa. Nakon što je izradite račun, moći ćete dodati pojedinosti o svom vozilu.

POSTAVKE RAČUNA APLIKACIJE MYMAZDA

Kako da promijenim pojedinosti o korisniku?

  1. Idite u „izbornik“ (tj. ikona s tri crtice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  4. Dodirnite „Promijeni Email“; „Promijeni lozinku“ ili „Uredi profil“.
  5. Uredite pojedinosti o korisniku i kliknite „Spremi“ kako biste spremili promjene.

Što ako sam već registrirao/la račun MyMazda?

Ako ste već registrirali račun MyMazda, kako biste iskoristili prednosti povezanih usluga, jednostavno upišite drugo vozilo koje ispunjava uvjete.

Kako mogu izbrisati račun aplikacije MyMazda?

  1. Idite u „izbornik“ (tj. ikona s tri crtice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  4. Dodirnite opciju „Uredi profil“.
  5. Odaberite opciju „Izbriši račun“.

 

  • Od vas će se zatražiti da potvrdite svoj zahtjev. Nakon što potvrdite, bit ćete odjavljeni iz aplikacije MyMazda, a vaš račun izbrisan.
  • Ako se predomislite i zaželite vratiti u aplikaciju MyMazda, trebat ćete opet proći kroz postupak registracije. Napomena: brisanjem računa MyMazda ne brišu se pojedinosti o korisniku koje čuvamo.
  • Ako sa svog uređaja izbrišete aplikaciju MyMazda, time se račun MyMazda neće automatski izbrisati. Za to ćete još uvijek morati slijediti korake opisane iznad kako biste u potpunosti onemogućili aplikaciju MyMazda.

MOŽE LI SE VIŠE KORISNIKA REGISTRIRATI POMOĆU JEDNE ADRESE E-POŠTE?

Ne, dodatni korisnici moraju upotrijebiti e-adrese koje se trenutačno ne koriste u aplikaciji MyMazda.

MOŽE LI VIŠE VOZAČA KORISTITI JEDAN RAČUN?

Da, primarni vozač može pozvati do četiri
druga vozača u sklopu povezanih usluga u aplikaciji MyMazda, a kasnije ih može ukloniti u bilo koje vrijeme. Kako biste dodali vozače, slijedite korake u nastavku:

1 Idite na „Moja vozila“.
2 Dodirnite „Upravljanje vozačima“.
3 Ako ima mjesta za još vozača, dodirnite opciju „+ Pozovi vozača“.

Ako se predomislite, možete dodirnuti opciju „Otkaži pozivnicu“ kako biste povukli svoj poziv.

KAKO MOGU DODATI/POZVATI SEKUNDARNOG VOZAČA?

U odjeljku "Moje vozilo" odaberite „Upravljanje vozačima", pa pozovite vozača tako da ispunite osobne podatke sekundarnog vozača. 

Kako kasniji vlasnici vozila mogu ponovno registrirati vozilo na novog vlasnika i isključiti podatke prvog vlasnika?

Novi vlasnik može u bilo koje vrijeme putem aplikacije MyMazda jednostavno zaobići funkcionalnost povezanih usluga prvog vlasnika. Novi vlasnik dobiva upozorenje da preuzima vozilo od drugog vlasnika. Prvi vlasnik dobiva obavijest da su usluge prekinute.

Kako mogu dodati/pozvati sekundarnog vozača?

Odaberite opciju „Upravljanje vozačima“ u odjeljku „Moja vozila“ i zatim dodirnite opciju „Pozovi vozača“.

Kako mogu otkazati poziv sekundarnom vozaču?

U odjeljku „Moja vozila“ možete odabrati karticu vozača kako biste upravljali vozačima i otkazali poziv

Kako mogu odrediti dozvole sekundarnom vozaču?

U odjeljku „Moja vozila“ možete odabrati karticu vozača kako biste upravljali vozačima i kliknuti na ime odabranog vozača.

Kako mogu ukloniti sekundarnog vozača?

U odjeljku „Moja vozila“ možete odabrati karticu vozača kako biste upravljali vozačima i kliknuti na ime odabranog vozača.

Kada primim e-poštu s pozivom da postanem sekundarni vozač, što moram učiniti?

Ako nemate račun aplikacije MyMazda, instalirajte aplikaciju i registrirajte se pomoću iste e-adrese na koju ste primili poziv. Nakon što se prijavite, vidjet ćete poziv i moći ćete ga prihvatiti. Ako imate račun aplikacije MyMazda, samo kliknite „Prihvati“.

Zašto ne mogu vidjeti specifične značajke povezanih usluga?

Značajke za sekundarnog vozača određuje primarni vozač. Ako ne možete vidjeti određenu značajku, obratite se primarnom vozaču.

Kada primim e-poštu s informacijom da je u mom vozilu netko drugi primarni vozač, što moram učiniti?

E-pošta koju ste primili znači da se u vašem vozilu netko drugi upisao kao primarni vozač. Ako je ta osoba to učinila neispravno, možete još jednom dodati vozilo i ponoviti postupak registracije.

Ako svoju Mazdu prodam, hoće li sljedeći vlasnik moći vidjeti moje podatke?

Ne, novi vlasnik vozila neće moći vidjeti podatke prethodnih vlasnika.

KAKO MOGU PROVJERITI PORUKE ILI OPOZIVE?

Važne poruke poput opoziva i drugih informacija o statusu vozila, npr. razine napunjenosti baterije, možete provjeriti putem Centra za obavijesti. Za više pojedinosti jednostavno kliknite na poruku. Tu će biti i obavijesti o svim nedoumicama, uključujući zaštitu i sigurnost, kao i novosti i ažuriranja koje šalje Mazda.

OBAVIJEST

Hoću li primati novosti i podsjetnike na servis na sve svoje uređaje?

Ako omogućite opciju automatskih obavijesti, primat ćete podsjetnike na servis na sve svoje mobilne uređaje.

Zašto ne primam automatske obavijesti?

Provjerite jesu li u postavkama uređaja vaše dozvole za kontakt postavljene na dopuštanje obavijesti od aplikacije MyMazda. Možete odabrati i drugačije vrste obavijesti.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.