MOJE VOZILO

 

Ovdje možete pronaći odgovore na sva pitanja o tome kako vaša Mazda – ili više njih – stupa u interakciju s aplikacijom MyMazda. Dodajte ili izbrišite vozila u računu aplikacije MyMazda, saznajte kako upariti aplikaciju s vozilom i istražite savjete o rješavanju problema.

KAKO MOGU DODATI JOŠ JEDNO VOZILO?

 

Dva su načina na koja to možete učiniti. Automobil možete dodati u odjeljku „Moje vozilo“ pomoću gumba „Dodaj vozilo“. Kako biste vidjeli svoje vozilo, morate skenirati identifikacijski broj vozila (VIN) ili ga unijeti ručno. Mazdin zastupnik dodijelit će vozilo vašem profilu i pojedinosti će se automatski prikazati u odjeljku aplikacije „MOJE VOZILO“.

Kako mogu ukloniti vozilo kad sam u vozilu?

Dva su načina za uklanjanje vozila unutar odjeljka „Moje vozilo“. Možete se obratiti preferiranom partneru ili odabrati uređivanje funkcionalnosti vozila u odjeljku „Moje vozilo“ i kliknuti opciju „Ukloni vozilo“.

Kako mogu urediti vozilo kad sam u vozilu?

U odjeljku „Moje vozilo“ možete odabrati opciju „Uredi vozilo“ u izborniku na desnoj strani.

Gdje mogu pronaći identifikacijski broj vozila (VIN)?

Identifikacijski broj vozila (VIN) možete pronaći u vlasničkim dokumentima, polici osiguranja, ispod tepiha prednjeg desnog sjedala, ili na naljepnici na pragu bočnih putničkih vrata.

Kako da promijenim naziv vozila?

Naziv svog vozila možete promijeniti u odjeljku za uređivanje vozila.

Ako moje vozilo prikazuje neispravne informacije, što da učinim?

Ako smatrate da su pojedinosti o vozilu koje se prikazuju u aplikaciji MyMazda neispravne, obratite se našem timu službe za korisnike na e-adresu info@mazda.hr

KOLIKO VOZILA MOGU REGISTRIRATI U RAČUNU MYMAZ­DA?

Na istom računu možete registrirati do 10 vozila.

MOŽE LI ODOBRENJE ISTEĆI PRI UPARIVANJU APLIKACIJE MYMAZ­DA?

 

Da, kôd odobrenja ističe 5 minuta nakon uparivanja aplikacije MyMazda s vozilom.
Ako istekne, možete zatražiti novi kôd odobrenja putem aplikacije MyMazda.
Jednostavno se vratite na upis u povezane usluge, nastavite na korak „Zatraži autorizacijski kôd“ i dodirnite opciju „Zatraži“.

KAKO MOGU IZ­BRISATI SVOJE VOZILO IZ APLIKACIJE MYMAZ­DA?

Ako se morate rastati od Mazdinog vozila koje je upotrebljavalo povezane usluge i planirate koristiti drugo Mazdino vozilo, izbrišite informacije o registraciji vozila koje su upotrebljavale povezane usluge na sljedeći način:

1 Dodirnite „Moje vozilo“ u izborniku.
2 Dodirnite opciju „Uredi vozilo“ na kartici aktivnosti.
3 Dodirnite opciju [OBRIŠI VOZILO].
4 Pažljivo pročitajte UPOZORENJE i dodirnite opciju [POTVRDI].


Ako ste sigurni da želite izbrisati vozilo, istovremeno ćete biti isključeni iz povezanih usluga. Vaše informacije o korisniku ostat će u sustavu. Stoga, ako planirate naknadno upotrebljavati Mazdu s povezanim uslugama, možete nastaviti upotrebljavati aplikaciju MyMazda kad registrirate novo vozilo.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.